سیاست ایران و آمریکا- میانرشته ای متین

روابط بین الملل، دیپلماسی، امور خارجه، جنگ، صلح، مذاکره

سیاست ایران و آمریکا- میانرشته ای متین

روابط بین الملل، دیپلماسی، امور خارجه، جنگ، صلح، مذاکره

حملات بیولوژیک


روسها، چینی‌ها ، ایران و ...... کروناویروس را یک ویروس آزمایشگاهی یا ویروس هوشمند میدانند که پروردۀ سازمانهای جاسوسی آمریکاست. 
هوشمند یعنی اینکه  مانند یک دارو  فقط روی برخی از نژاد‌ها موثرتر است. صادق زیباکلام  آمریکاشیفته دیروز منکر توطئه شد. ولی ولی ولی .........

ایشان نقشه شیوع کرونا در جهان را نگاه نمی کند، تا ببیند بین تقابل یا رفاقت با آمریکا و آمار تلفات کشورها یک رابطه‌ی مستقیم وجود دارد. چرا در آنتالیاخبری نیست؛ چرا در لاس واگاس خبری نیست؛ چرا در سواحل کشور‌های توریستی و به ویژه توریست جنسی که اپیدمی‌های اینگونه باید به نحو فاجعه بار فراگیر شود، خبری نیست؟؟
اما  هوشمندی موجودات عامل حملاتبیولوژیک  دقیقا از کجا می‌آید؟

آزمایشگاه‌ها بر اساس کدام اطلاعات زیستی می‌توانند چیزی بسازند که با یک نفر مبتلا وارد یک کشور ۸۵ میلیونی شود و ۳۰ استان را درگیر کند. اما در مقابل، با وجود ۲۲۰۰۰ گردشگر چینی در کشور توریستی همسایه‌ا ایران  خبری از بیماری مردم آنجا نباشد؟

سرمایه‌گذاری میلیاردی و تبلیغ برای پیوستن به بانک ژنتیک و تکمیل اطلاعات ژنتیک ایرانیان را به یاد آورید. 
اظهار تاسف‌هایی آنچنانی مبنی بر اینکه اطلاعات زیادی از بدن ایرانی‌ها ندارند!!! در مقابل، به یاد آورید که مراکز درمانی و پزشکی همدست و همراه با همین بانک، در هنگام گرفتاری حاضر نیستند حتی یک چسب زخم ساده به بیماران پروانه‌ای (ای بی) ما بدهند تا دو روز بیشتر زنده بمانند. اما آنزمان ادعا میشد که مشخصات ژنتیک ایرانیان را برای درمان سرطان و ... نیاز دارند!!!
حقایق چندان پیچیده نیست؛ حتی حقایق مربوط به ماموریت چندساله زیباکلام در تطهیر پیاپی آمریکا و رضاشاه و ....  .
نه تنها دشمنان اصلی آمریکا مانند چین و ایران، بلکه رقبای صنعتی بالقوه مانند  ایتالیا، برزیل، آلمان، فرانسه، کره جنوبی یا ژاپن هم در امان نیستند. در عوض، ترکیه، اسرائیل، تایلند، امارات، مالزی،  و ... با کمترین تلفات وخسارات از اپیدمی  در امان میمانند. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد